Ben bugün ilk defa whittington’a gittim. Sakin bir yerdi ebeyi de sevdim. İstersek değiştirebiliyormuşuz, bi sıkıntı olursa da değiştiririm diye düşünüyorum. İnşallah dediğiniz gibi rast gider işimiz. Bu arada bugün ebe söyledi hastanede hamileler için acil durumlarda randevusuz gidilebilecek bir bölüm de varmış. Bişey olursa doğruca oraya gel dedi. Belki size de yardımcı olur bu bilgi 🙂