Melisa07 bana bugün bir randevu listesi verdiler ve ebeyle toplam 10 kez görüşecekmişiz doktorla ayrı mı görüşeceğiz bilmiyorum 10. Haftam ve bu ilk görüşmemizdi 😬 ama Doğum yapan arkadaşlardan duyduğuma göre ultrasonla sadece 2 kez bakılıyor çünkü bebek için zararlı olduğunu söylüyorlar. Bugün ebeye ya bi sorun varsa hiç kontrol etmeyecek misiniz dedim, sorun olsa kanaman veya sancın olurdu dedi ben de o zaman iyi bari dedim 🙂 mecburum napim 😅