Blackkcat Herkese hayırlı doğumlar inşallah😍aynı haftalarda kimler var🌸sıkıntılarınız neler bu haftalarda😇,kaçıncı çocuğunuz🧿benim 3.çocuğum olacak inşallah bir oğlum daha olacak💙biraz önden gitsekte takvim 20+2 diyor bugünü,henüz detaylıya gidemedim inşallah haftaya bakalım nasipte varsa🤲🏻Sizler ne yaptınız detaylıyı🤗
Yasemine Blackkcat Bizde 20+6 olduk ilk çoçuk olacak allah on izniyle 🙏🏻 Bende malum salgından dolayı detaylıya gidemiyorum. Son 2. 3 gündür belim sürekli ağrıyor rahimde ağrı hissediyorum dün de afedersiniz ishal oldum geçti ne yapacağımı da bilmiyorum ağrılar için .Bizde bu şekilde büyüyoruz işte 🤗
Prensesannesi2 Blackkcat Hepsinin toptan hallettim gibi oldu 25. Haftaya girdik 22. Haftada girmiştim 🤲
Gulyy Blackkcat 20+6 dayim detayliya girdim bir sorun yok sukur 💜👯♀️ ama.inanilmaz uyku probelmi yasamaya basldm saga sola yatmaktan heryerim uyusuyor artik :( bide zaman hemen gecsin istiyorum bian once kucagima almak istiyorum💜🤗😍
GuLayakcay Blackkcat bizde 21+6 olduk haftaya bizde detayliya gitmeyi dusunuyoruz tabi randevu bulabilirsek 🤦♀️ burada bi tane ozel uygun fiyata cekiyor ondada randevu olmuyor. Hafta sonu tekrar arayip randevu almam gerekiyor. Onun disinda bu ara yine sık lavaboya cikmaya basladik birde ara ara midem bulaniyor burnum zaten tikali sanirim normel seylerdir. Bende2. Hamileligim bu ilk gebeligim cok rahatti bu biraz sikintili geciyor 🙄
Pinar74 Ben 21.haftadayım detaylı ultrason ve şeker yüklemesi için 24. Hafta da çağırdı doktor virüs sebebiyle ikisini aynı gün yapalım sabah erken gel demişti.Çok sık kontrole gelme dedi birde.
Blackkcat Pinar74 ben en son 1ay önce gitmiştim doktora,1ay sonrası için gel demişti,haftaya gidicem bakalım detaylıya ne zaman randevu verirler
Pinar74 Yasemine Benim belim ve kasıklarım çok ağrıdı 2 hafta öncesiydi.Ama doktora gitmedim üşüttüm sanırım.Sıcak su koydum ayaklarıma belime geçti.Farkettim üşütünce ve çöl yorulunca belim ağrıyor.Yat dinlen sıcak tut kendini
Pinar74 Yasemine İshalde olmuştum hatırlıyorum bence üşütmüş olabilirsin ama çok ağrırsa ihmal etme doktorunu ara
Blackkcat Yasemine ara ara bende de oluyor ishal ben stresten olduğunu düşünüyorum🙈detaylı Allah keri kontrolde doktorum ne diyecek bakalım☺️Bel ağrısı ayakta kalınca oluyor bende de daha çok baş ağrısı ve mide sıkıntım var😬aynen bir şekilde büyüyoruz yinede😇
Prensesannesi2 Pinar74 Aynen ikinci bebeğim ilkinde beş ağrısı yoktu ikinci de sürekli oluyor yoruluyorum
Yasemine Blackkcat ben çok fazla ayakta kaldığımıda zannetmiyorum ama inşaAllah kötü bişey olmaz 🤲🏻 Hepimiz Allah on izniyle kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏🏻
Blackkcat Gulyy aynen bende zaman bir an önce geçse istiyorum artık hem şu virüs bitse hem bebişlere kavuşsak😻bende sabaha kadar defalarca uyanıyorum sağ sol yatayım diyorum bi uyanıyorum sırt üstü buluyorum kendimi ya da hafif göbek üstü gibi😊
Blackkcat GuLayakcay normal canım ara ara burun tıkanıklığı bende de oluyor benim alerjimde var,bende daha sık çıkmaya başladım wc ye,inşallah hakkınızda hayırlısı olur detaylı bizlerede nasip olur🌸
GuLayakcay Blackkcat aynen canim benimde bahar alerjim var ondandir. Insallah canim hakkimizda hayirlisi neyse o olsun 😊
Emvey Blackkcat bizde 20+4 olduk ilk bebeğim ☺️Kasıklarım ve karnım bi de ishal olduk birkaç gündür böyle geçiyor bizimde kendimizi sıcak tutmaya çalışıyoruz 😊
Blackkcat Emvey geçicidir aynen sıcak tutun,ara ara bende olurum daha çok stresten ama bugğnlerde stres malum ama üşütüncede oluyor,sağlıkla kucağınıza alın inşallh🥰