bukleliana Benim de hastane seçeneklerimden birisi burası. Hakkında olumsuz şeyler duymadım pek. Ama ben 1 senedir Ankara’da yaşıyorum. Duyduklarım internet ve doktorumdan. İyi hastane olduğunu duydum. Benim kendi doktorum gelecek doğumuma. Ama hastane de çok önemli tabii ki.
ags bukleliana benim de öyle. Hastaneye devam etmediğim için pek bilmiyorum özelliklerini. Şehirdışından gelip gidiyorum ben de. Dokrorunuz kim sizin☺️ Hastane imkanları hakkında bilgi alırsak paylaşalım 👍🏻
bukleliana ags benim doktorum Nezih Durmazlar. Özel muayenehaneye gidiyorum ben de. Çok memnunum. Ben 35 haftalığım. Bir an önce karar vermem gerek. Güven hast , Tobb ve Bayındır ’ı da araştırıyorum. Bunlar hakkında bilginiz var mı?
ags bukleliana aaa nezih hoca ablamın doktoruydu birkaç sene önce. Çok çok iyi bir doktor gerçekten. Muayenelere beraber giderdik çok da ilgiliydi. ☺️
ags bukleliana tobb’da arkadaşım doğumunu yapmıştı memnundu. Tabi şuan durum nedir bilmiyorum malum salgın sonrası hastaneler de bizi şaşırtıyor🤷🏻♀️ Önceki yorumlar güzeldi. Güven ve Bayındır’da doğum yapan kimseyi duymadım henüz. Bilgim olursa mutlaka paylaşırım👍🏻
ags Tugce_Hakki doğum paketi almadım ben hastane seçimine göre fiyat değişiyor doğum için ☺️ 5binden başlıyor hastaneler de