Zlhb hiç sıkmayın canınızı vardır bir hayır. Biz hep normal yollardan devam etsin istiyoruz anneler olarak evet ama bir yandan da en hayırlısını diliyoruz. İnşaallah sizin için de en hayırlısı ne ise o olur. Siz ve bebeğiniz iyi olursunuz ve bir de dönüp bakarsınız ki hepsi bitmiş☺️ Hem 28. Haftadan sonra değişen de çok oluyor okuyoruz burada.