KubraaC Bizimde en son gittigimizde 35+1 haftalikken 2500 gr 46cmydi😊 zayif sanirim biraz ne yesem acaba😅 ama surati yusvuvarlak cok sisko gibi doktorda oyle dedi😂🥰
Nzlela5 KubraaC bende burda okuduğum kadarıyla muz, ceviz , süt , kaşar peyniri bunlar kilo aldırıyormuş 😅ama sizin bebişde normal kilosu boyu bu haftalar aralıgında En azından
Meltemtuncoz Nzlela5 Bugün gittim 35+5 2800 kilosu 46 cm boyu 🤗 38+4 sezeryan günümü aldım 5 mayıs ins😊
Nzlela5 Meltemtuncoz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤗 bize henüz gün vermedi 10 mayıstan sonra alalım dedi doktor ne kadar beklerse o kadar iyi dedi
Ozgeesin Meltemtuncoz aramızda 3 gün var bende 5 mayıs da 38+1 oluyorum sezaryen günüm 🤗 ama agrın sızın cok olursa ay sonu da alırm dedi doktorum 🥰
Deletedmom327 Nzlela5 en son 32 de gittik 1700 gram dedi doktorumuz normal olduğunu söyledi ama buradaki yorumlara göre bana zayıf geliyor
Nzlela5 Deletedmom327 çok kıyaslama yapmamak gerekiyor aslında da bizler yapıyoruz , doktor en doğrusunu bilir sonuçta . Önemli olan sağlıklı dünyaya gelmeleri 🙏😊
Smyyslh 34+6yız. Yarın 35 oluyoruz inşallah 🙋🏻♀️ Çarşamba günü gidicem. 2 hafta önce gittiğimde 2.115 gr dedi. Gelişimi gayet güzelmiş. 2buçuktan fazla olmuştur diye düşünüyorum çünkü göbeğim aşırı sarktı 🙄🤭😊