Busimss kocak_57 o haftalarda çyle oluyor ama zamanla yukarıda hissedeceksin. Bende 26+5 haftalığım hala ara ara asagıda hissedebiliyorum
Sinem67 inciiim akıntı oldu sulu. Baska belirttim yoktu agrı yok yanma yok. Doktr kan ver dedi orda cıktı
inciiim kocak_57 dünden beri benimde aynı şekilde canım 27+2 benimde korktum ama normal galiba kasıkta hissediyorum pıt pıt
NzhtB kocak_57 hayır korkma aksine iyi birşey hareket edıyor yavaş yavaş dahada çogalıcak hareketleri yukarı doğru cıkıcak