kocak_57 Kızlar bebek hareket ediyor ya rahminde hisseden var mı bana bu aralar çok oluyor rahmim çıkıcak gibi 23 haftalığım bu arada
58_edaygmr_58 kocak_57 canım bende 34 hafta olucam yarın 1 kaç haftadır bebek hareket ettikçe aşşa tarafımda batma oluyır hemen geçiyor normaldir
Sinem67 kocak_57 bnmde cok olurdu o haftalarda. Hatta Bi ara su gbi akıntı geldi az. Korkudan uyuyamadım. Cok asagı vruyrdu. Meger enfeksyn varmış ondan olmus ama suan 34+2 yim hala asagı baskı yapıyr.
Gulanelis kocak_57 ben 30 oldum bende daha büyük sorunlar var şuan öyle canm yanıyor ki anlatamam ve ara ara sancım oluyor
NzhtB kocak_57 hayır korkma aksine iyi birşey hareket edıyor yavaş yavaş dahada çogalıcak hareketleri yukarı doğru cıkıcak
Gulanelis kocak_57 haraketler canımı acıtıyor 3 4 gecedir sancıyla uyanıyorum 5 dk sürüyor geçiyor şuan hareketleri iğne batar gibi ve çok sert
kocak_57 hilal_yener inşallah o haftaları mı görürüm erken doğum riski var bende rahimde kısalmam var da
Sinem67 Hilaleker kızım olcak 😍. Merak etmeyin herkese aynı sikayet var doktor dediki ayakları asagıda onlarla vuruyrdur. Suan bası asagıda smdi de baskı yaparak acıtıyor. Olursa korkmayın sizde