naneilelimon ptesi yani 27 kasimda rabbim nasip ederse kizimi alacagim kollarima 😊💃🏻 bir de en zipir doneminde olan dunya tatlisi 30 aylik bi oglum var😊 bakalim bu nasil bir tecrubeymis 😊
AssaAk Esrahira valla canım planlı değildi bize de sürpriz oldu bizde kabul ettik😊 yardımcı alıcam inşallah yarım gün falan bakalım yoksa çok zor
gulcins mervebalandi28 ayyyy ne güzel maşalllah kız bebek 👶 oğlunuz ve kızınıza Hamilelikte ne gibi farklılıklar vardı acaba 🙈 ?
mervebalandi28 gulcins oglumda cok az bulantim oldu nerdeyse hic kusmadim halsizlik flan olmadi ama suan bu kiz bebek cok kotu kustum aylarca 4kilo verdim b12 vitamin bile dustu halsizlik flan suan iyiyim allaha sukur 😊
gulcins Ebru4178 Benimde bir oğlum var 11+3 ikinci gebeliğim sizin iki Bebeğinizin hamilelikleri arasında ne gibi farklar vardı bende bir kız çocuk hayal ediyorum cinsiyeti henüz bilmiyorum 🙈
elvann Gulnara kaderimiz aynı benimde 12 yaşında oğlum var 20.haftadayım yine oğlum olacak rabbim nasip ederse
gulcins Zhenis ay Benimde ikinciyle aynı olacak Doğum tarihi ilki erkek ikincisini henüz bilmiyorum 🤷♀️ iki gebeliğiniz arasında ne gibi farklılıklar vardı paylaşabilir misiniz
gulcins SeNeM Harika 😍😍😍 Allah bağışlasın benim çevremde bu şekilde ikinci bebekleri olan bir çok insan var bence bu en mükemmeli 🙏🙏🙏
gulcins mervebalandi28 ben oğlumda 9 ay kustum bunda da kusuorum ama çok halsizim farklı olarak okadar keyifsiz ve halsizim ki yani bu şekilde 9 ayı tamamlayabilecek gibi değilim birde kasık ağrım var önceki Hamilelikte yoktu karın ve kasık ağrısı 😪