Sbnm06 bilmiyorum suan inanki inşallah öyledir acile gittim ebe kanaman olduğu için beta hcg düşebilir dedi 14 cıkmış kanaman bitince tekrar gel değerin yükselebilir yada kimyasal gebeliktir dedi bana dua et inşallah üstüne gormedir 11 nisan da adet olmam gerekiyodu olmadım 3 gün geçti kanamam başladı deidgin gibi üstüne görme de olabilirmiş kimyasal gebelikte