Sbnm06 benimde adetime 10 gün falan vardı aynı öyle bi kanama yaşadım bi kaç gün sürdü böyle pembemsi az az geliyordu falan hatta bende hiç ihtimal vermedim doktora gittim doktorda enfeksiyon deyip ilaç vermişti ama enfeksiyon belirtim yoktu daha sonra adet zamanım geldi 6 gün gecikti ama son zamanlarda adet sürem değişmişti hep gecikiyordu ondan ihtimal bile vermedim hamile olduğuma ama eşimin ısrarı üzerine test yapmıştım ve sonuç pozitifti inşallah seninde böyle bi hikayen olurr :))