EcemDK
EcemDK selam kızlar bu hafta oğluşumuzun kıyafetlerini yıkadık, uzun araştırmalar sonucunda Incıa’nın sıvı sabununu aldım, yumuşatıcı kullanmıyorum. Beyazları ayrı koyu renkleri ayrı yıkadım, ve ne olur ne olmaz diye ilk kez yıkadığımız için makinanın içine renk koruyucu mendil attık, renk çıksa bile mendile çıktı. Bebek programında 30 derecede yıkadık nasıl olsa ütülenince de mikrop kırılacak☺️ sevgiler 💕