Yaaa ilk defa foruma giriyorum bende 11+6 hamileyim herkesin deyimiyle 3 aydan sonra geçecek diye umut ederken burdaki yazılar beni bir miktar üzdü ben prilam içtiğim halde günde 1 defa istifra ettiğimde dua ediyorum bu durumu 9 ay düşünemiyorum Allah yardımcınız olsun yol arkadaşlarım ana olmak çok zormuş şimdiden🙄😂🙈