Sibelgokhan bu yorumu duyduğuma bi açıdan sevindim belli ki ben doğuma kadar bu hapı kullanıcam ama doğumdan sonra da emzirme döneminde de devam eder mi diye bi korku sarmadı değil😂 ama doğuma kadarda kullanmak işkence yaa böyle hamilelik olur mu yaa zaten sıkıntılı bi süreç bari bulantı olmasın hadi tamam olsun ama üç ay sonra bitsin ilk hamileliğimde üç ay sonra geçmişti cinsiyeti erkekti acaba kız çocuklarında mu böyle 😕😕 ya da ben kız çocuğunu çoooook istedim allah beni bulantıyla sınıyo😔😔😐😐😐