Ygmur korkulacak bisey yok içinde bir can taşıyorsun gitmek zorundasın... ben de 3 hafta önce gittim bu cuma tekrardan kontrolum var . Tedbirini alıp gidebilirsin. Doktor muayene etmeden sen çocuğunun iyi kötü olup olmadığını bilemezsin sonra bisey oldumu vicdan azabını çekersin git kontorllerine... Ben sağlık ocağında bile kontorllerime gidiyorum bu annelerdeki rahatlık nedir anlayamıyorum gerçekten, korkuyorum gitmiyorum.nssil merak etmiyorsnz bebeginizin durumunu..