Ygmur mutlaka gidin hatta belirli haftalar çok önemli bebeğin kontrollerinin yapılması için. Siz hastaneye mutlaka gidin doktorunuz bir sonraki randevuya ne zaman gel derse o zaman gidersiniz. Ama gitmezlik yapmayın. Özel hastanelere gitmeye çalışın devlet hastanelerinde durum çok kötü ve zaten randevu da vermiyorlar. Mutlaka maske ve eldiven takın