Muberraonur Deniz1985 neden yaptırma dedi covid-19 yüzünden mi gelme demek istemiştir belki de Tetanoz aşısı gebelikte vurulması önemli değil mi acaba öyle söylemiş
Muberraonur Merveege hiç fikrim yok geciktirme yinede ben bugün yaptırdım 20+5im Ebeye sordum 5gün geçmiş bişey olur mu diye yok olmaz dedi
Busraburak81 İlk gün bi kas ağrısı gibi oldu ikinci gün kolumu kaldıramadım ama acı felan yoktu 3 gün zaten unutmuştum sanırım kişiden kişiye değişiyor geçen hafta oldum bende
Hll34 Muberraonur 2,3 gün vurulan yerde hafif bir ağrı oluyor oda aman aman abartılacak bi ağrı değil sanki böyle et kesiği olursun ya öyle bir ağrısı oluyor 3.günde benim tamamen geçmişti 2.dozumda 25 nisanda tekrar
MNaz Bende bugün 2. Dozumu yaptırdım ikisinde de şükür hiç ağrım olmadı çok korkarak gitmiştim ilkinde de ağrıyacak diye kişiden kişiye değişiyor demek ki
Seyma_Eren Muberraonur canım ilk aşıda neredeyse hiç ağrım olmadı, birgün sonra duş almıştım duştan sonra biraz sızlamıştı. İkincide biraz ağrı oldu gece yatarken sadece üstüne yatamadım o da 2-3 gün sürdü o kadar