Adige3062 Kizlar bende gecen hafta gittim. Igne acitmiyor. Ama aşıdan 4 5 saat sonra tüm eklem yerlerimde agri halsizlik mide bulantisi oldu kafami kaladiramadim resmen. Doktorum parol ic dinlen dedi. Icmedim ertesi gün bisey kalmadi ama. 2 gün kolum agridi. Tabi herkesin bünyesi farkli oldugu icin herkeste farkli reaksiyon gösterebilir abartilacak bisey yok😊
Pnr22 Muberraonur ilk aşı ağrısı bende 9 gün sürdü kolumu kipirdatamiyordun ama ikinci aşı iki günde geçti gitti
Frfr94 Aselminaa merhabalar ilk dozu kaçıncı haftada yapılıyor ? 17 haftalık oldum ama arayan olmadı sağlık ocağından
beriufuk Muberraonur 1 dozunda 3 gün kadar bir ağrı oluyo ama 2. doz çok iyidi gercktn cok cok hafifti neredeyse bişi hissetmedm. korkma dayanlmz biişi değil
Aselminaa Miniksusam93mr ben 26+0ım şuan yaptırıcam aramayi unutmus ebe soyledim gidicem sikinti olmaz sanırım normalde 2.doz 1 ay sonra yapılıyo diye biliyorum
Muberraonur Deniz1985 neden yaptırma dedi covid-19 yüzünden mi gelme demek istemiştir belki de Tetanoz aşısı gebelikte vurulması önemli değil mi acaba öyle söylemiş
Elifege Muberraonur ben ilkini perşembe günü oldum ilk 2 gün çok agrım oldu ama şimdi geçti . Ben aşıyı olduğum gün biraz fazla hareket ettirdim kolumu onunla alakalı da olabilir :)