Erhn 2li test ve 3lü testler prosedürde evet yapılması gerekiyor ben de yaptırdım bir anne adayı olarak sistemin önerdiğine güveniyorum. Bu testlerimizi yaptırmalıyız ama şunu da bilmeliyiz bu testler bize aslında biraz varsayımsal bilgiler sunarlar. Yani test sonucunuzda size bebeğiniz fown veya edward sendronşu denebilir ama saplıklı bir bebek dünyaya getirebilirsiniz. Veya tam tersi bebeğiniz sağlıklı denebilir ama siz özel bir bebek dünyaya getirebilirsiniz. Gebeliğinizin kalan kısmında detayşı ultrason şeker yüklemesi gibi bazı testlere daha tabi tutulacaksınız. Lütfen yaptırmak istemiyorum ne gelirse Allahtan diyen bi kısım cahil kesimden olmayın ki niyetiniz de o yönde değil zaten belli. Kalbinizi ne sonuç alırsanız alın bozmayın tevekkül edin Allaha siz bir anne adayısınız bebeğinize düşen görevleri yapın çıkan sonuçlar iyi veya kötğ her ne olursa olsun Allah bir yolunu bulacak size iç ferahlığı verecektir. Size şöyle söyleyeyim. Ben 35 haftalık hamileyim. 2li, 3lü testlerimi kan sayımlarımı tetenoz aşılarımı iğne ile alakalı ne varsa tamamını ağlayarak yaptırdım çünkü 23 yaşımdayım asla yenemedim bu korkumu. Detaylıma girdim şeker yüklememi yaptırdım. Bu haftama kadar olan tüm sınavlarımı verdim hepsi temiz çıktı çok şükür. Ama rahat mıyım. Asla değilim. Testlerinize kafa takıp üzülmeyin çünkü iyi çıksalar bile bizim önümüz artkk hayatımızın tamamı korku ve endişe dolu. Evlat kucağa henüz almasak da evlat. Doğum sırasında bişey olur mu? Bu çocuk yaz çocuğu olacak ya koruyamazsam havale geçirir de bir durum kalırsa üzerinde. Büyüyüp ayaklandığında düşer mi şaşar mı. Bunlar hep aklımda. Çok da gerçekle örtüşmeyen ama yine de yapılması gereken bir test. Aklınıza takmayın. Bebeğiniz artık büyüdü sizi hissediyor üzülmeleriniz onu etkiler üzmeyin mucizenizi