mrvky34 Esra_3929 canim gozun aydin. Saglikli olmaniza cok sevindim cok merak ediyordum seni. Rabbim huzurla yasatsin 😍😍😍
Esra_3929 mrvky34 amin inşallah çok sagol en kısa zamanda yazıcam şuan yanımda kımse olmadığı için herşeyi kendim yapıyorum çok fazla boş kalamıyorum bebegim fazla emmedigi için sarılık oldu onu emzirmwkle ugraşıyorum genellikle
mrvky34 Esra_3929 ccanim lutfen mama ver. Benim kizimda emmekte tutmakta zorlandi. Bi sure sonra sariliktan ayilamadi. Hic emmedi. Onden emzir arkadan 30-60 cc mama ver iki saate. Yoksa cok zorlanirsin