Çocuk sahibi olmayı düşündüğümüz zaman doktora gitmiştik eşimle. Rutin testler, kontroller vs. Doktor bana imom adında folikasit vermişti. Onu kullandım 2 ay. O ara korunuyorduk doğal yollardan. Sonra denemeye başladığımız ay da kullandım. Bir kaç denemeden sonra akışına bıraktık, erteledik de daha doğrusu bazı iş durumları falan oldu bebek fikri cazip gelmedi. Neyse aradan 8 ay falan geçti sanıyorum ki ben doktorumu değiştirdim . Yeni doktorum bana Q folin kullan yumurtalık gelişimine de çok katkısı var dedi. Ben o ay kullanmaya başladım. Yine bebek düşünmüyoruz bu sırada. Öyle içiyorum hani olursa olur gibisinden. Evimizi taşıyorduk ve çok yoğun arkadaş buluşmaları yaptık her haftasonu bi yere gittik vs derken evde pek durmadık. Koca ay 2 ilişki yaşadık ve öyle bekleme vs olmadı yani. Ve ben hamile olduğumu öğrendim. Doktor kontrolüne gittiğim zaman, bu folik asit çok etkili dedi güldük.
Ben de açıkçası bu folik asitin digerlerine göre çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Internette pek yorumu bulunmuyor. Ben 4 kutu içtim, bi tanesi yarim kaldı doktor artık içme dedi. 3 aylık hamileyim şimdi aynı ilaç firmasının vitaminine başladık.
Q Folin bende hiç yan etki yapmadı, sabah kahvaltıdan sonra içtim. Kokusu da yok, yan etki de yapmadı. Fiyatı da şu an 95 TL. Biraz yüksek ama etkili olduğunu düşünüyorum.