GulcanYvz Meloss45 canım eğer hamileliğinin ilk aylarında bulantı yaşamıyorsan alıyorsun birde sigarayı bırakmanın da etkisi olmuştur hepimiz evden de çıkamıyoruz onunda etkisi oluyor işte takılma inş veririz bende 18+5 oldum 3 kilo aldım
Meloss45 GulcanYvz evet öyle çok teşekkür ederim sağolun içim rahatlıyor:) elimden geldiğince dikkat de ediyorum ama
Mrv__ Meloss45 Bende sigarayı bırakanlardanım ve 17. haftamda 6 kilo aldım. Bence çok alakası var sürekli bişeyler yiyorum sigara içemediğim için😟
Meloss45 Mrv__ evet aynen kesinlikle ve öyle aman doğumdan sonra verilir yani spor yapılır düzene girer :))
Kader-46 Ben de sigarayı bırakmıştım ilk üç ay çok kilo almıştım hatta foruma yazmıştım normal mi diye aaaa nasıl olur falan demişlerdi saçma sapan yorumlar 😄moralim inanılmaz bozulmuştu. Ama İnan sigara kiloyu çok etkiliyor şu an bile alıyorum ama takmıyorum vücut düzene girecektir diye düşünüyorum. Hiç olmadı Doğumdan sonra veririm çünkü öğretmen olmamdan dolayı okulda hareket halinde olacağım inşallah😊 demem o ki hiç takma 😊
Meloss45 Kader-46 sağolun çok teşekkür ederim gerçekten herkes AA yok ben 24.haftadayım 1 kilo aldım falan bir sürü canımı sıkacak şeyler yazıyor yukarda da bir kaç tane görebilirsiniz:)) bir de benim hiç hiç bulantım kusmam tiksinmem olmadı
melindam Meloss45 Kuzum Hiç Takma Bende Çok Kilo Aldım Doğumdan Sonra Veririz. Sigaranın Etkisi Çok Fazla Kilo Alımında 26 Haftalığım ve 13 Kilo Aldım 😂Takıyormuyum Hayır Takmıyorum.
Kader-46 Meloss45 Meloss45 aynen aynen gördüm😄canım benim de olmadı bulantı. Daha çok yedim aslında kafana göre takıl 😁 yalnız ben bu aralar kusuyorum bazen işte tam tersi bir durum oldu😊
Meloss45 melindam evet önemli olun bebişlerimizin sağlığı gerisi olur her şekilde teşekkürler canımmm 🥰🥰
Psikolog-anne Cerenssn bende 27 haftalıgım 7 kilo almışım normal mi bilemiyorum 😋 kilonuz bana yakınmış