Dnz2020 canım hiç korunmadım ama hiçbir sıkıntı yok diyor doktor eşinde de sende de diyor ama olmadıkça daha çok taktım kafaya eşinlenartık sadece doktorun söylediği günlerde birlikte olduğumuzu farkettim oda benim bu kafaya takma durumundan çok etkilendi her ay stres diyor akışına bırak diye bende bilemedim rahim filmi çektirsem mi şimdi yoksa 2 ay beklesem mi hiçbir sorun yok diyor olmayınca aklıma acaba tüplerim mi tıkalı diye geldi 😞😞😞