burcu_1322 canım benim şuan çok çok üzüldüm Allahım rahmet eylesin en büyük sıkıntı zaten stres yapmak eğer eşinde bir problem yokda kafana takma inanki hiç beklemediğin anda olacak her ay bende test yapıp negatifi görüyordum artık dedim bıraktım ya o kadar bunalmıştım ki yumurta takibi çatlama iğnesi o ay hiç ummamştm gebe kaldım ama oda 9 ay sonra vefat etti karnım da evet yine gebeyim ama kısmet işte herşey çok dua ama isterken en önemlisi hayırlısını istemekmis hiç bir şey ne vaktinden önce ne vaktinden sonra olur çatlama vurulup 3 ay sonra hamile kalanı mı ararsın 5 ay sonra kalanımı kısmet canım bu mübarek günde duamdasın