burcu_1322 evet ilk iğneyle gebe kaldım hata bir igneydi choriomon diye klomen kullandım yumurtam belli bir büyüklüğe ulaşınca doktorum cumartesi günü iğneyi vurulacağımı pazar günü ilişkiye girecemizi sabah akşam çarşamba gününe kadar değerlendirmemiz gerektiğini söylemişti o ay günüm 3 gün geçmişti test yaptım 6 haftalık gebeydim midem bulanıyordu adet sancım vardı ben yok dkyordum hep iğne vurulup gebe kalmayan yada 4 5 ay sonra gebe kalanı duymuştum ilk iğneyle zor diyorduk ama çok şükür ilk iğneyle kaldim🤗