burcu_1322 Ozgemak ay canım aynı yaştayız bizde hiçbir sorun yok diyor doktor eşimde de bende de 9 ağdır evliyiz normal yolla denedik sorun olmamasına rağmen olmayınca iğne vuruldum bu ay bugün belim çok ağrıyordu böbreklerimden şüphelendim enfeksiyon çıktı acaba bebek olmuşumdur yine de
Tevhid burcu_1322 banada sebepsiz infertilite denildi hep hâlâda sebebini bilmiyoruz dedi doktorum. Ama daha yeni evlisin fazla takma kafana biraz rahatla inşallah 😊
burcu_1322 Ozgemak ay canım aynı yaştayız bizde hiçbir sorun yok diyor doktor eşimde de bende de 9 ağdır evliyiz normal yolla denedik sorun olmamasına rağmen olmayınca iğne vuruldum bu ay bugün belim çok ağrıyordu böbreklerimden şüphelendim enfeksiyon çıktı acaba bebek olmuşumdur yine de
burcu_1322 Ozgemak ay canım aynı yaştayız bizde hiçbir sorun yok diyor doktor eşimde de bende de 9 ağdır evliyiz normal yolla denedik sorun olmamasına rağmen olmayınca iğne vuruldum bu ay bugün belim çok ağrıyordu böbreklerimden şüphelendim enfeksiyon çıktı acaba bebek olmuşumdur yine de
burcu_1322 Ozgemak ay canım aynı yaştayız bizde hiçbir sorun yok diyor doktor eşimde de bende de 9 ağdır evliyiz normal yolla denedik sorun olmamasına rağmen olmayınca iğne vuruldum bu ay bugün belim çok ağrıyordu böbreklerimden şüphelendim enfeksiyon çıktı acaba bebek olmuşumdur yine de
Ozgemak burcu_1322 bende 11 aylık evliyim 5 aylık hamileyim işte . Ovülasyon testi denedin mi regl dönemlerin düzenlimi canım
Sirinb burcu_1322 ben dedim ya erken daha cikmaz diye ben 16-17 gün sonra yapdim test bekle canim biraz daha
burcu_1322 Sirinb artık test bile yapmak istemiyorum her ay negatif görünce sinirlerim bozuluyor ağlıyorum
Dilancetinkaya burcu_1322 yok canım kızım var 8 yaşında uzun bi ara verdim spiralle korundum polikistik over var dedi doktor letu verdi yarın iğnemi kendim yapıcam yapabilirsem tabi bakalım nasip olur inşallah
Cupkek Ozgemak canım merhaba bende 24yaşımdayım 1buçuk senelik evliyim polikistik over var ve iki kaybım 😔 yarın adetimin 5günü olacak ve klomeni sabah içmeye başlıcam bana tecrübelerini anlatırmısın 🤗🤗 kaç saat aralıkla içtin saat kaçlarda içtin? Kaç gün sonra çatlatma iğnesi oldun? Ve belirtilerin neydi hakkını helal et 🤓🙏🤭 çok sordum
Ozgemak Cupkek merhaba canım klomeni her gün aynı saatlerde içmeye çalış bittikten 4 -5 gün sonra falan galiba doktor çağırdı . Yumurta büyüklüğüne bakıldı biri 19 mm biri 18 mm 2 adet yumurta büyümüştü ertesi gün gündüz 12 de iğne vurmamı istedi . İğneden 36 saat sonra cinsel ilişki ve onun ardına 3 günde ilişki gerekli dedi ama biz ilk 2 gün yapabilmiştik sadece eşim çok hastaydı serum falan almıştı hatta. Olmayacak diye düşünüyoduk ondan dolayı . Evde gebelik testi vardı iğneden sonraki 10. Gün bi yapayım dedim silik bi çizgi çıktı sonra kan verdim olmuş işte 😊
Tevhid burcu_1322 inşallah bide eğer olaki bu ay tutmazsa ilk rahim filmi çektr boşa zaman harcamamış olursun
Cupkek Ozgemak seni çok bunalttım 🤓 bişey daha sorucam canım bu ilaça şimdi başladım ilk ilacımı 15.33 de aldım bidaha gece 1de ama bu ilacı içerken ilişki olucak mı acaaba
Ozgemak Cupkek ilacı içerken ilişki yaşayabilirsin canım onda sorun yok ama çatlatma iğnesi vurulduğun gün ve 36 saat içinde ilişkiye girmezsin . Bi kaç gün perhiz yapıp iğneden 36 saat sonra yaparsanız daha iyi olur sperm kalitesi açısından 😊
Ozgemak Nasippp ben iğneyi aldığım eczacıya vurdım kendim cesaret edemedim ama küçücük bi iğneymiş zaten yapabilirseniz uzun bi iğne değil . Göbeğimin bi yerini eliyle sıkıp vurdu
Ozgemak Nasippp ben iğneyi aldığım eczacıya vurdım kendim cesaret edemedim ama küçücük bi iğneymiş zaten yapabilirseniz uzun bi iğne değil . Göbeğimin bi yerini eliyle sıkıp vurdu
Ozgemak Nasippp ben iğneyi aldığım eczacıya vurdım kendim cesaret edemedim ama küçücük bi iğneymiş zaten yapabilirseniz uzun bi iğne değil . Göbeğimin bi yerini eliyle sıkıp vurdu
Ozgemak Nasippp ben iğneyi aldığım eczacıya vurdım kendim cesaret edemedim ama küçücük bi iğneymiş zaten yapabilirseniz uzun bi iğne değil . Göbeğimin bi yerini eliyle sıkıp vurdu
asimmela Bende ikinci ayda hamile kaldim ilk vurulduğum ay olmadi şimdi çok şükür 7 haftaligiz allah isteyen herkese nasip etsin
Gul32 Klomen + Çatlatma iğnesiyle ilk denemede hamile kaldım. 6+6 yız şimdi. Geçen hafta ultrasonda iki kese gördük ❤ heyecanla kalp atışlarını duymayı bekliyorum, haftaya gideceğim 😊
Nasippp Gul32 iğneyi olduğunuzda yumurtanız kaç mm di? Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin evlatlarınıza
Anne-olmak2 Gul32 hayırlısı olsun inşallah çok güzel bir duygu😍bişey soracaktım çatlatma iğnesiyle ikiz olma ihtimali yüksek mi oluyor
Gul32 vuslatim34 İnşallah Allah gönlünuze göre versin 😊 Çok heyecanlı bir süreç gerçekten. Önce test yapana kadar zor sabrettim. Testten sonra beta düzenli artacak mı diye sabır. Sonra kese görmek için sabir. Şimdi de kalp atışı için sabrediyorum 😊 Güzel bir heyecan. İsteyen herkese sağlıklı hayirli evlatlar versin Allahım🙏