Adaaaa gebelikten önce 8 ilken öğrendim troit hastası olduğumu bebeğin de o sebeple olmadığını öğrendim.. doktor 0,25 ile başlattı 1 ay sonra gittim 4 e düşmüş sonra 0,50 ye yükseltti 2,5 A düştü hamile kaldığımı öğrendim . Sonra gebeyle. Test yaptı 16 ya yükselmiş😳0,75 e yükseltti 3 hafta sonra gel dedi 8 e düşmüş, 100 e çıkardı 1 ay sonra gittim 3 lere geldi. Bir ay sonra 2 lerde 100 e devam. En son gittiğimde 1,9 larda 100 lük kullanmaya devam ediyorum☺️