yefeninannesi ozgesoy28 aynen en azından elimizden geleni yaptık yapmayıp çatlasaydık belki de yağ kullanmadım ondan oldu diyecektik en azından elimden geleni yaptım özen gösterdim ama yine de oldu diyerek teselli bulacağız mecbur napalım 🤷♀️
yefeninannesi SevDin amin hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲 aynen bu yavrumun izleri der mutlu oluruz ilerde tabi şu an biraz şoku atlatıp alışma süreci var 😂🤭
SevDin yefeninannesi kilo alıp vermekten bende de olmuştu ama bu göbekte olunca sanırım hepimiz aynı stresi yaşacağız hayırlı bakalım sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alalımda sonra çatlak giderici kremler kullanırız 😊
Esmaal Gulo8984 bemde kullanıyordum 12 haftadan itibaren.28 hafyada başladı çatlamaya.halen deval ediyo
Lokumum SevDin ben hindistan cevizi yağı ve bebe yagi kullandim lakinn 34 35 de catladimm ve acayipp kaşınıyoorrr😫😫😫
yefeninannesi SevDin artık Doğumdan sonra çözüm bulmaya çalışıcaz geçmezse de yavrumun bana bıraktığı izler diyip sevicez artık 😅😇 sağlıkla doğsunlar da inşallah 🤲
SevDin Lokumum ayy evet bide öyle bir durum var tamamen vucudumuzla alakalı çatlayacaksak hangi kremi kullanırsak kullanalım fayda etmiyormuş benim daha erken şuan bişey yok bakalım olursada yapacak bişey yok
firdevs yefeninannesi demekki olabiliyor canım hepimiz çatlayacağız desene 🙈 bebişlerimiz sağlıklı olsunda 🙏🙏
GlahBilgiliPelit yefeninannesi hoşgeldin cınımmm 😄 bacaklarım kalçalarım hep yırtıldı :/ takma yapcak bişi yok cnm
2cocukannesi yefeninannesi canım benim ilk doğumumda her yerim çatladı sonra bembeyaz oldular çoğu görünmüyor bi karnım biraz çirkin duruyordu ama şimdi ikinci geliyo çatlıycam mı derdim yok napim😂34 e kadar da bişey yoktu öysaki
senemkaraa 27 haftalık hamıleyım goguslerım harita gıbı oldu gobegımde bısey yok acaba oyle kırmızı kırmızımı kalıcak