Mertarasinannesii Adaaaa canım en başından bu yana yaptığım şey banyodan çıkar çıkmaz hemen bebek yağı sürdüm bir de 3. Aydan sonra incia çatlak kremi kullandım çok şükür bişey olmadı sonra olur mu bilemem ama şuan 29+1 deyim
Bahadrprvn Benm ilk gebeligimde 6,5 aylıkken karın kısmım çok kasnyodu ve 7 aylığa girerken catlamalr oldu. Smdi 2.ye hamileym 17+6 smdilik bisey yk.