Adaaaa Kızlar merhabalar 18*3 haftalık gebeyim ilk gebeliğim göbegimde çatlaklıklar oluştu sizce erkenmi bu kadar çatlaklık yoksa benm gbi çatlagı olan varmı göbeğinde 😳🥰
Meriwa Adaaaa 22 haftamdayım bişey yok ama genetik dedikleri bi kesin de ama bol bol nemlendirmen önemli ben 12 haftadan beri her gün kremleniyorum açıkcası özel de bişey almadım günlük vücut nemlendiricimi yapıyorum kaşınmaya başladıkça nemlendir sürekli
Dlrks Adaaaa ben 34. Haftada çatladım yağ sürüyordum hep ama üstten çatlat diye üste sürüyordum alttan çatladı😅 Henüz çatlağı olmayan önlemlerini alırken altlara sürmeyi unutmasın 👍🏻
Mertarasinannesii Adaaaa canım en başından bu yana yaptığım şey banyodan çıkar çıkmaz hemen bebek yağı sürdüm bir de 3. Aydan sonra incia çatlak kremi kullandım çok şükür bişey olmadı sonra olur mu bilemem ama şuan 29+1 deyim
Kayarozlem8023 Oooo seninki de soru mu bildiğin harita oldum ben ilkte 😂😂😂😂😂😂😂😂😂erken ve çok fazla çatladım
Kayarozlem8023 Adaaaa değişiyo ama benüm2bir arkadaşım son ay çatladı ama ben de erken başladı ya genetik yapı çok önemli
Kayarozlem8023 Seda8337 doğuma yakın tartılmamıştım aslında ama şu an 2.hamileliğim kilo alma düzenim tam anlamıyla aynı gidiyo ve toplamda 12 13 kilo almıştım ama çok erken başladı bende genetik çok önemli benim annem ve ablamda da aşırı çatlak var
Tugceonal Gulsevin kişiye göre değişiyor 33 haftalığız biz hiç çatlamadım son hafta bile çatlayan var 🤷♀️ İnşallah çatlamayız tabi de🤲🏻
Seda8337 Kayarozlem8023 Ben de öyle duydum genetik ise istedigin kadar krem sür yinede catlarsin diyorlar
Gulsevin Tugceonal süpermiş senin. Ben 20. Haftadayım. Çatlak yok. İnş böyle gider 😌tabiki önlem alıyorum ama. Frei öl 👍🏻😊