1987gokce Rumeysa_f arkadaşım sleepy önerdi çok iyi olduğunu söyledi bende yeni doğan seti aldım bakalım 😊
seymaveminik Canisi ben prima düşünüyorum ya ilk başta🙂malum ilk başta çok ve sıvı yapıyorlar.taşmamasi lazım🙂kullandıkça anlarız zaten diye dusunuyorum 🙂
TubaMustafaDurmaz Prima yeni doğan iki çeşidi varmış sanırım onunda daha ince ve hassas olanını aldık 👍🤗🤗❤
1987gokce Ozlemomer 40 tane Yenidoğan 40 tane 2 numara 4 paket Yenidoğan ıslak Mendili ve alt açma bezi var içinde. Carrefour'dan aldım 29.90 tl olması lazım.
1987gokce Elif4334 evet arkadaşım da al dedi tam bir sene arayla doğum yapıcaz bakalım artık 😊 teşekkür ederim tavsiye için.