AtaMommy minikinannesi_ oğlum olacak hayırlısıyla Ata koyacağız inşallah kız olsaydı Ela’ya karar vermiştik
Damla_K minikinannesi_ oglum var 20inci ayına girdi adı Çağın canım ondan kaynaklı bizimki adı belliydi onceden erkrk olursa cınar olacaktı 🤭
iremgun minikinannesi_ kız olursa Derin veya Tanem, erkek olursa Agah😊 şimdilik kıza benzetti ama bakalım henüz net değil cinsiyet
ilkcanern_3604 Cinsiyetini öğrenir öğrenmez karar verdik çok düşününce çıkmaza giriyor insan REYYAN RAVZA koyucaz inşallah 🌺☺️