132025 5 10 dakka içinde çıkarsa doğrudur canım sen kadar sonra baktın arkadaşımda yapmıştı 1 saat sonra falan bakmıştı silikti hevesle doktora gitti negatif çıktı
Antakyali_ 132025 inananın ne zaman koyulaştı ne oldu bilmiyorum . Sabah 6.30 WC diye kalktım yaptım doğru dürüst bakmadan geri yattım. Sonra 10.30 gibi kalkınca gördüm
Anne-olmak2 132025 @Antakyali_ bende bi test yapmıştım regl iki gün kala acele yapıp atmıştım çıkmaz demiştim rgl 2 gün geçmişti hayla olmamıştım bi tane daha yapmıştım baya belliydi çizgi sonra diğeri daha çöpteydi ona bi baktım hafif ondada varmış ihmal vermediğim için görememişim sonradan olmuş çizgisi yada ikisinisinide saklıyorum testlerin oğlum iki yaşında 🤣😁
Antakyali_ iremayca hayırlısıyla sağlıkla doğurun inşallah dua edin nolur yarın kan vermeye gidicem nasipse 🙏🏻
Neri Genelde 10dk ustune yalnis diyorlar adetgectiyse dediginiz gibi 5dk cikmaliydi benimde basima geldi kanda baktirdim negatif insallah sizinki pozitiftir
Neri Antakyali_ bende gordum pozitifi gelisimi durdu kalbi atmiyordu malesef alinacakboylesi daha aci emin olun keskenegatif gorseydim dedim bunlari yasamasaydim ama takdiri ilahi
Derin_Demir Antakyali_ ilk 5 dk içinde çıkması lazım. İstersen tekrar test yap umarım vardır. Ama buna güvenme
Antakyali_ Neri rabbim size en hayırlısını en güzelini en sağlıklısını tez zamanda nasip etsin inşallah tüm kalbimle 🙏🏻🤲🏻