Antakyali_ https://imgyukle.com/i/QNsjuM kızlar cumartesi sabah bu testi yaptım kesin yoktur deyip geri uyudum kalktığımda çöpe atmak için eline attığımda böyle gördüm yarın kan vericem sizce bozukmudur test çizgi var mı ???
Antakyali_ Seva__sevaaaa maalesef son testim sürekli yapıyordum diye dayanmıyordu artık bunu da yapimde müritlik evde durmasın demiştim 😃
bebegimmm16 Kuzum teste göre baya belli çizgin ama ne kadar sürede çıktı, geç bile çıksa baya koyu. İnşallah vardır güzel haberler alırsın canım benim
Antakyali_ bebegimmm16 Allah razı olsun inşallah sağolun çok🙏🏻 İşte umudum olmadığı için sabah lavaboya kalkınca aklıma düştü 6.30 ya yaptım ve beklemeden geri yattım çıkmıycak gene düşüncesiyle.
Antakyali_ Nse evet 5-6 gün falan geçti sonra bu ayın 2 sinde hasta oldum sandım afedersiniz kahverengi akıntı geldi ve üç gün sürdü. Sonra birden kesildi. Cumartesi günü(dün) yaptım bu testi de
Ruveyda_ Antakyali_ benimde testim böyle çıkmıştı 6 haftalık hamile oldugum anlaşıldı kan testinde bence bozuk değil şuan kan testi yaptırıp kaç haftalık hamile olduguma bakman lazım
Antakyali_ Ruveyda_ ya ne güzel konuşuyorsunuz daha heyecanlanıyorum çok sağolun yarın kan vericem 🙏🏻
Onurmerve44 Antakyali_ var bence zaten net tam çizgi çıkması için iki üç aylık olması gerekiyor diye biliyorum hayırlısı olsun ins canm 😊
Antakyali_ Onurmerve44 ayyy inşallah ya çok sağolun iki gündür ağlıyoruz eşimle inanamıyoruz şaka gibi yarını bekliyoruz sabırsızla kan vermek için