Elif0 Kızlar adetime 4 gün kala beta 30.12 çıktı sizce bu değer normal mi düşük mü fikriniz var mı sizin nasıldı ilk betanız🌸
zeyzey95 Elif0 normal canım gayet güzel zaten bhcg kişiye göre değişir başkalarıyla kıyaslama boşuna strese girme yani canım iki günde iki katı artıyorsa sıkıntı olmaz
Fatma_24- Adetim bi gün gecikmişti yaptırdım 38 çıktı şimdi 14 haftalık olduk 😍 iki günde bi iki katı artış olursa sağlıklı ilerliyor demektir inşallah 🥰
Emine_Leyla Elif0 benim adet günümde 70 'di canm simdi 30 haftaligiz artış varsa sıkıntı yok stres yapma kuzum🤗🌷
Elif0 Ay kızlar cok sağolunn bir daha kan vermeye gidicem suan uygulamaya göre yarım tam 4 haftalık olucak ilk kontrolume ne zaman gitmeliyim kese görmek icin🥰
Elif0 Gedonas17 canım bide sağlıklı bir gebelik mi diye merak ediyorum onu öğrenmek icin daha erken gitmem gerekmiyo mu🥰
ayminaninannesi Cuma günü beta 50 idi dün karnım ağrımaya başladı hafif kahve ve açık pembe tonu kanama oldu acile gittim tekrar kan verdim oradaki ebe adet kanaması olabilir dedi betaya baktılar 14 e inmiş kimyasal gebelik olabilir kanama oluncada beta düşebilir sen kanaman bitince tekrar kan ver değerin yükselebilir dedi umudum bitti suan çok kötüyüm sizce yükselir mi mutlaka tekrar kan ver dedi bana kafam durdu 😔😔
Snemdenz ayminaninannesi cnm korkutmayım ama bence yükselmez benimde betam 17 falandı 2 gün sonra gittim düştü sonrada adet oldum ama üzülme bak şimdi tekrar 14 haftalık hamileyim
__birafitap__ Elif0 ilk degerin kaç olduğunun bi önemi yok kuzum benim 8 günlük gcikmeyle 28 di 2 sonra 124 3 gün sonra da 540 oldu sıkma canını artması önemli olan
ayminaninannesi Snemdenz anladım cnm Sagol ebe tekrar gel kan ver yükselebilir dedi ondan umitlenmistim bir an
Elif0 Kızlar uygulamaya göre 4+1 haftalık hamileyim henüz hic kontrole gitmedim ilk kontrolume ne zaman gitmeliyim ?
__birafitap__ Elif0 bence 7 veya 8. Haftada git bende 5+6 olduk ama geç döllenme oldu doktor tekrar hesaplayacak o yüzden baya baya geç gidicem