Hazalbuk benimde aynı şekil canım ama sıkıntı yok dedi doktor 3 haftadır böyle şuan 28 haftalığız ikiz gebelik magnezyum falan da vermedi dün de söyledim aynı şekil rahim boyu uzunluguma baktı normal dedi sıkıntı yok dedi ağrı falanda olursa sıkıntı dedi ağrım olmuyo bide hareket ettiğin halde gecmeZse sıkıntıymıs sanırım benim geciyo hemen hareket edince