Benim tek gebelik 33 haftada tek bi yerde hissediyorum ama surekli bebek oraya kendini yasliyor ama kolu bacagi ile vuruyor baska yerlerden hissediyorum kafasi yada sirti sanirim dayandığı yer dogum pozisyonunda degilmis. Sanci cikmadi ama 1 haftadir boyle yani arada bi yaslaniyo ama uzun suruyo oturup kalkarken sıkıntı oluyo sadece. Bu toplanmami oluyo sanci mi bilmiyorum doktor bebek iyi dedi surekli oluyor dedim ama onemsemedi. Kasilma falan degildir insallah erken dogumdan korkuyorum.