Ashleemam Merhaba arkadaşlar 2019 temmuzda bebegim kaybettim ve kürtaj oldum. Doktorumstediğin zaman tekrardan gel şuan rahim duvari da kalınlaşma varbir flim çekelim demişti yaptiran varmi çok aciyormu
MervEnis Ashleemam ben yaptırdım anestrziyede ihtiyaç duymadım sadece ilacı verirken kasılma oluyor dayanılmayacak bi acısı yok ki benim canım çok tatlıdır. Boş yere anestezi alma bence hiçde korkma 😘😘
Tontinimontin Ashleemam İstanbul da yaptırmıştım özel bi yerde Kadıköy de ismini unuttum şuan ama yazınca nete zaten çıkar hiç acımıyor okuöa yorumları bende o şekilde okudum okudum öldğm dirildim kasılmaktan canım acıyor sandım aslınsa acımıyordu bı dediğim yeri tavsiye ederim
nursentlk Ashleemam ben yaptırdım Canlı Canlı hemde 😁 o bişey yerleştirşyolar ya eğer kendini kasarsan acıtıyor. Onun dışında hiç bir acı yok rahat olacaksın kendini kasmayacaksın
Deleted5544 bende anestezili yaptırdım, kimisi öldüm öldüm dirildim diyor, kimisi regl ağrısı gibiydi diyor. ben cesaret edemedim en iyisi anestezili bence ☺️
kumsalasel_1034 Ben yaptırmadım ama anneme yapılmıştı çokta bir şikayeti olmamıştı normal bir kontrol gibi geçti demişti.
Seda1208 Ashleemam ben yaptırmıştım ama anestezi alarak uyandığında agrı oluyor falan filan dediler ama hiç bişey olmadı aneztesi almadan bile yapabilirdim belki beni korkuttular için anestezi istedim
nil_sugra Ashleemam anestezili yaptır canım. Benim bağırmama eşim odaya dalmıştı. Korkutmak istemem ama ağrısı acısı çok fazla. Acıya dayanıyorsun ama kadınlığından nefret etmene gerek yok boş yere. Çok geçmiş olsun
sevbun-88 Bende yaptırdım üstelik kapalı olan tüpümü açmaya çalıştı 5 dk sürdü biraz acıyor( acı eşiğim çok düşük)
Pitircikk Ashleemam canım hangi şehirdesin bilmiyorum ama ben de acır diye anestezili düşünmüştüm sonra araştırdım şişlide echomar da yaptırdım o kadar acısız ki anlatamam zaten 2-3 dklık bi işlem. Sadece sıvıyı verdiklerinde basınçtan adet ağrısı gibi bi ağrı oldu 1 dakika bile sürmedi. Eğer istanbuldaysan echomar ı kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻
dilekgi123 Ashleemam bende yaptirmistim ilaci gibi bir sey sıktilar o sira karin altina adet agrisi gibi bir sey oldu o sira nefes al ver dediler hemen gecti sedyedende kalktiktan sonrada normal rutin yurumeme dondum
ilkjnt Ashleemam ben İstanbul Kadıköy sonomed de yaptırdım. 650 TL idi. Hiç acımadı , o korkulu şeyleri hiç yaşamadım çok şükür. Anestezi bile olmadım. Harika geçti. İstanbuldaysaniz kesin oraya gidin. Ayrıca sizle kader arkadasiyiz bende bebeğimi 2019 temmuzda kaybettim ☹️
Sedos2020 Ashleemam benim rahimdede kalınlaşma vardı ..filmi ozlde 800 TL’ye anestezisiz çektirdim cokkk canım acıdı ama neyseki çok kısa bir işlem ..ağrıların karşılığında ,hemen filmi takip eden ayda hamile kaldım..🤗darisi basiniza
Lazanne Ashleemam benim çok acımıştı ilacı verdiğinde sanki biberli su sıkmş gibi ağrım yanma hissi oldu çok kötüydü bidaha asla çektirmem