Gulsahtavlaci nesrinbaban dün ilk kez rahmimin ağırdığını hissettim rahim ağrısı diyorlar kasık sanıyormuşuz biz .. aşağıda baskı ve ağrıysa rahim ağrısıdır öyle bir hismi?
Gulsahtavlaci Demin sol tarafımda topladı kendini sonra açıldı en azından belirti verdi yemekte yedim bakalım ne yapcak
Asumann Gulsahtavlaci 30. Haftalardan sonra yeri daraldığı için hareketlerde azalma olması normalmiş. Bende 31+5 im benimde çoğu zaman sakin oluyor. Yemeklerden yarım saat sonra hareketleniyor genellikle
Gulsahtavlaci Asumann hayırlısı olsun yaa demekki tel değilim şu süreçte hastaneye gitmekte istemiyorum Rabbim hepimize sağlık versin sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallahh
Fatmazarif Gulsahtavlaci benim hareketlerimde azalma vardı dün gece hastaneye gittim 2 gündür hareket yoktu ama topluyordu sürekli nst bağladılar sancım yoktu ama kasılmamın oldugunu söyledi doktor yarında kendi doktoruma gidicem
Gulsahtavlaci Fatmazarif kasılmalar neden oluyor acaba ayrıca yarın gittiğinizde banada yazar mısınız??
Fatmazarif Gulsahtavlaci cnm kusura bakma dönüş yapamadım dün forma giriş yapamıyordum anca vakit buldum doktorum nst bağladı sancım çıkmadı kasılmalarım oldugunu söyledi bide bebeğin iki hafta önde gittiği bebeğin harrketlerini takip etmem gerektiğini kasılmalarım oldugu zaman uzanmamı söyledi
Duygu_ikra51 Gulsahtavlaci 32 haftalığım bende canım hareketlerinde azalma olduğunu bende farkediyormuş özellikle gündüzleri normal DİE duymuştum bu haftalarda
Gulsahtavlaci Duygu_ikra51 bendede hep yumru oldu sonra açıldı tekme vs olmadı diyebilirim bugün demin bi bayan yazdı kasılma oluyormuş diye yarın doktora gidicekmiş endişe duydum
elifaydinn 31+6 yım benimde sürekli hareketli, hatta uyku uyuyamıyorum bende o yüzden doktora gideyim dedim bazen hıçkırık tutuyor ve 1 saat sürüyor nerdeyse . Herkes de farklı çok tuhaf
Gulsahtavlaci elifaydinn geçtiğimiz haftalarda sabahlara kadar uyuyamıyordum bende 4-5 ancak uyuyakalıyordum hareket ettiğinden ötürü birazdan doktoruma sorucam bende
Duygu_ikra51 Gulsahtavlaci imkanım yok canım şu virüsten dolayı gidemem birde kaldığım yer sorunlu bir yer bende isterim gidip bilgi edinmek ama maalesef
zeyn_ Gulsahtavlaci normal canım hareket azalması diyorlar eğer doğum pozisyonunu aldıysa. Bende 32+0 ama hareketler hiç durmuyor gece uyanıyorum horon tepiyor resmen 🙊
Gulsahtavlaci Fatmazarif canım bende gittim doktora nst ye bağladı sancı vs çıkmadı kasılmalar olabiliyormuş sonrasındada bebek normal hareketlerine geri döndü çok teşekkür ederim yazdığın içinde🌹