Tbberk Cigdembakar canim sen ictin mi ya. Aksam ictimde bnde. Suan migde bulantim var acaba yan etkisimi sana oyle oldumu
Cigdembakar Minanin_Annesi erisrosit yazan kısım 0-5 arası olmalıymş bide hücre felan yazıyo oda 0-4 arası olmalı sanırım