Tbberk icmelisin tabii ki doktorlar daha iyi biliyor benim kadar ileri olsaydi enfeksiyonun anlardin oyle kasilmalar oluyo ki bazen bebek dusecek heralde diyorum kesinlikle bastayken das ihmal etme ki monurol verdiyse o cok hafif bir ilac tek kullanimlik zaten