deletedmom126 9+5 im. Tüp bebek muhtemelen ekim sonu doğar bu 😅 Ben alacaklarımı aylara böldüm şimdiden alıyorum. Müslin ve battaniyelerini aldım. Fotoğraf çekecek örgü takımlar aldım. Bibs marka emzik aldım. Gene fotoğraf çekerim hatıra çok şeker oluyorlar. Cinsiyet belli eden renklerden pek hoşlanmıyorum. Gri, tarçın, bordo, yeşil ve tonları, sarı ve tonları, krem böyle alıyorum. Cinsiyet öğrensem de renkler pek değişmeyecek. 😊