Degisken 99 kaldı. ilk çocuğum sezaryen:( ikincisi inş sezaryen olmaz. O yüzden ben sez.günü değil normal olarak 40 haftalık hesaptan gidiyorum. Ama inş 38 de gelir bekletmez:)
Degisken Ruveyda_ kimseye muhtaç olmak istemiyorum yataktan tek başıma kalkıp her işimi kendim yapıp çocuğuma kendim bakmak istiyorum. Birde ben normal doğumdan korkan bir insan değilim acı eşiğim yüksektir. Herşeyin normal olanını istiyorum.sez için de ilk bir hafta zordu.
sedaaammc Ruveyda_ uygulamaya göre 66 gözüküyor eğer sezeryan olursam 10 gün düşer galiba. Henüz kararsizim normal doğum ve sezeryan arasında 🤷🏼♀️