Tugce_61 ben kendime güveniyorum da eşime güvenmiyorum . Normal doğum yaparım aslında ama eşim panik hastaneyi birbiribe katar rezil oluruz. Ablasınkardesı de yok etrafında dogum yapan biri de yok ben çığlık atsam doktorlara baskı yapar ilgilenmiyorsunuz diye. En iyisi gün alıp sezaryen olmak