Ayyyy bir bitmediniz hep aynı post hep aynı soru hep aynı cevap. Gideceksin gitmek zorundasın bebeğinin sağlığını öğrenmek zorundasın. Ben yurtdışındayım emin ol buradaki durum çok daha vahim ama iki elim kanda da olsa gittim. Bizim buradaki sistem bir de çok boktan bir şey sadece 2 kere ultrasona giriyorsun ikili üçlü test detaylı falan yok. Benim burda olsa öyle seve seve koşa koşa giderim. Azcık mantığınızı kullanın Allah beyin vermiş kullanalım diye.