Bu gitmeyenler nasıl dayanıyor bilmiyorum ama ben her kontrole düzenli gidiyorum. Tedbirini aldıktan sonra neden gitmeyesin? Maske, eldiven takıyorum. Çantama dezenfektanımı atıyorum. Hiçbir yere dokunmuyorum. Eşim kapıları açıp kapatıyor. Hastaneye girişte ateş ölçüyorlar,dezenfektan sıkıyorlar herkese. İçerde kimse kimseye 1 metreden fazla yaklaşmıyor. Eve gelince de hiçbir yere dokunmadan hemen banyoya gidiyorum. Bütün üstleri montum da dahil makineye atıyorum, bir güzel duş alıyorum. Çok şükür hiç bişey olmadı bu zamana kadar…