Yenianne_ canım ben 17. Haftada yarım saat boyunca gayet belirgin bir şekilde hareket etti ama 18. Hafta ve 19. Haftada bir kere bile hareket etmedi öldüm öldüm dirildim doktora da gidememiştim neyse 20. Haftada doktora gittim çok şükür gayet sağlıklıymış hala da belirgin bir şekilde hareket etmiyor ne kadar stres yapma desem de yapacaksın ama bende aynıydım bide benimki 2 hafta hiç bir kere bile hareket etmedi demek ki bu haftalarda normalmiş