Yenianne_ Kizlar 19+2yim bebegimin hareketlerini bi gün hissetsem üç dört gün hissetmiyorum bugün dördüncü gün hala atmadı bazen pıt pıt bisey oluyor ama gaz sorunum var ondandır diyorum ayırt edemiyorum normal mi üç dört gün hareketlenmemesi
ysmngry Yenianne_ canım şu haftalarda nadir ve zayıf hissetmen normal. 20li haftaların ortalarına doğru ancak günlük hissetmeler başlıyor. Sakin kal, bebişin de stres yapmasın 🙏
MiraysMom Yenianne_ canım ben 17. Haftada yarım saat boyunca gayet belirgin bir şekilde hareket etti ama 18. Hafta ve 19. Haftada bir kere bile hareket etmedi öldüm öldüm dirildim doktora da gidememiştim neyse 20. Haftada doktora gittim çok şükür gayet sağlıklıymış hala da belirgin bir şekilde hareket etmiyor ne kadar stres yapma desem de yapacaksın ama bende aynıydım bide benimki 2 hafta hiç bir kere bile hareket etmedi demek ki bu haftalarda normalmiş
Yenianne_ ysmngry cok stres yapıyorum canım ya hissettim mi dünyalar benim oluyor hissetmedim mi dünyam yıkılıyor sanki çok daraliyorum 😞insallah normaldir
Tstnptt Yenianne_ bnde aynı senin gibiyim cnm inşallah sağlıkla hayırla alırız bebeklerimizi kucaklarımıza
Yenianne_ Tstnptt insallah canim ya insan çok tedirgin oluyor 21inde randevum var erkene mi alsam diyorum dayanamıyorum hissetmedikce
Tstnptt Yenianne_ bnde 19+2 yim cnm bnde 23ünden önce gidicem detaylı için ama bu cumaya alsam erken mi olur acaba diyorum
Yenianne_ Tstnptt erken olabilir detayli icin belki canim çünkü 21.hafta en ideal zaman diyorlar 21+2de gidicem bende
Tstnptt Yenianne_ inşallah cnmm başka Bi ağrın sıkıntın var mı Allah nasip ederse aynı zmn da doğum yapıcaz bilgi alış verişi yapalım cinsiyeti ne bebeğiniin
Yenianne_ Melmel35 23hafta da mı aynı oluyir canim bazen arkadaşlar yerimde duramıyorum tekmesindrn diyor o raddeye geliyim razıyım ya hissetmemek daha kötü
Melmel35 Yenianne_ zaten kişiden kişiye farkediyormuş her bebek aynı da değil kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın diyorlar da düzensiz olması normalmiş
Marryy Melmel35 benim ki hiç etmiyor sanki sadece hıçkırıyor bazen onu hissediyorum tekme falan atmıyor 😒😔