Arzu0101 Simgee987 ömür tıp olunca pek dikkat çekmiyor ama çok güzel bı ekip var canım tek başıma kesisiz ve dikişsiz doğum yaptım
Nur1363 Arzu0101 doğumu nerede yaptırıyor. Ve doğumhane katında hiç erkek var mı. Mahremiyete dikkat ediliyor mu
Nurtugce01 Bende bayram bukana gidiyorum ama kararsizim açıkçası pek tatmin etmiyor beni uzun süredir giden kişiler varsa yorum bekliyorum sizlerden 😊
Gozde1989 Nurtugce01 bende bayram beye gidiyorum . siz ne açıdan memnun kalmadınız ? Bende sizin gibi düşünüyorum . Daha yeni benim ama başlarda doktorlar hep böyleymiş hamileliğin ilerleyen zamanlarında daha detaylı anlatıp bakıyorlarmış.
seymaklc Mugedanis bu doğum ücreti güncel mi ? Bnde başkente gidiyorum ama doğum pahalı olur die düşünmüştm
Mugedanis seymaklc bende ısrarla bir kaç kez sordum güncel ücret bu şekilde diyorlar bir daha gidip öğrenemedim ama arkadaşım doğum yaptı geçen ay 1.300 falan Ödemiş sanırım
Ask_H Happpm zam geldi sanırım eşim ödeme yaptığı için en son aklımda 120 kalmış canım yanlış olmasın dediğin gibi 150 tl olmuş
Caglayasin Ben sukgen cliniğe gidiyorum doktorum gökmen sukgen gerçekten çok başarılı bir doktor ilk hamileliligimde de ona gitmiştim çok memnunum🙏❤
_Mother_ Lina1 daha önce kime gidiyordun neden kararın değişti bende aynı hastaneye gidiyorum da bilgi verir isen
Mine_Nur123 Özel adana hastanesi muzaffer şengüle gidiyorum 10 haftalığım ve memnunum muayene ücreti 80 tl
Nurtugce01 Gozde1989 ilgisiz gelmişti bana iyi ve bilgili bir doktor olduğuna inandığım için devam ediyorum son gittiğimde daha ilgiliydi ama ruh haline göre davranışları değişiyor bence