Merhaba kızlar bende 120günüm kaldı doğuma inşallah bir kızım var bu ikinci bebeğim nasipse oğluşum olucak 😊bizde bütün alışverişimizi yaptık sonaya bırakmak istemedim çantamıda hazırlayıp doğmasını beklicem nasipse rabbim ogünleride göstersin hepimize 🙏peki Sakarya’dan varmı aranızda ? ismimizide göktürk düşünüyoruz